tiistai 7. kesäkuuta 2011

DAG 10

OTIN TÄNÄÄ MUN 5MM VENYTYKSEN POIS
(VASEMMAN PUOLEINEN) & LAITOIN TILALLE
2MM VENYTYKSEN (OIKEANPUOLEINEN) :DD

Joo ei mitää ihmeellistä , olin taas uimassa, mutt tällä kertaa olin "aamu" uinnilla ja  arvaappa kenen kanssa ? no tietenki Lindan xd Joo suurin osa mun kesälomasta menee Lindan kans :D joo siis elikkä oltii uimassa aamulla :D sitte tulin himaa ehkä tyylii kahen aikaa , no menin koneelle , ei oo ihme :D sitte mul tuli jotenki yli tylsää ni sitte päätin siivota mun huoneen (: ! ja siistiä tuli ,mutt sitte rikoin mun lupauksen & laitoin Jare&villeGallen julisteen seinälle o: no mut se näyttää itseasissa tosi hienolta :D
Kiva ku mul ois huomen kampaajal aika kymmenelt o: en tiiä miten jaksan herätä ko katon viäl Event:ii D:D
ps. Me lähetää kai ens maanantaina Powerpark:ii <3 jee, paras huvipuisto (mun mielest :D) ja kaiken huipuks, arvaappa kuka lähtee mukaa? no Linda tietenki <3 :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti