sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

jag gillar

Joo en oo taaskaa päässyy kirjottaa, ko tultii iskälle ( keskelle ei mitäään...) ):
no kuitenki mä voisin alottaa selittää vaikka mitä täl viikol on tapahtunu sillai pvjärjstykses (: !
No siis öö Tiistai ei ollu mitenkää erityinen katoin kai teevet koko päivän + mä käytin kyl lolan ulkona xd
no sitte öö Keskiviikko aamun mä kävin kirjastos lainaa pari kirjaa, et junas ois jotai lukemista (:
no öö nii sitte tultii kai viiden junal iskälle && ööö en muista oltaisko tehty jtn. erikoist sillo...xd
no öö ssitte Torstain me mentii karjalohjalle & käytii siel uimas <3 , siel vesi oli kyl iha sairaan lämmintä '(; !
& Perjantain oli kyl iha sairaa hubaaa ko oltii Serenas , siis siel oli ihanaa & vaikka siin yhes vaihees sato
rakeit o: öö paras sellai vesihommeli oli mun mielest vrm se halfpipe tai sitte ne toiset ihmerengas mäet siel ulkon (: ! & sitte eilen pyöräiltii yli 10 kilsaa lähimpää kauppaaa...o: & sitte käytii tos uima-altaas uimas & nukuttiii yö trampall :D ! , siin oli mun mielest just kiva nukkuu , vaikk yhes vaihees oli vähä kylmä ):
no sitte tänää me mennää uimaaa & otetaaa kumivene mukaa ja soudetaa sitte jonnekki xd
no ens kerralla sitte uutta informationii siitä mitä ollaa tehty (; !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti