tiistai 2. elokuuta 2011

just be yourself





Joo tossa on toi lehti & mun ihana kone :D <3
joo elikkä tulee varmaa taas tälläin pika-postaus,eli siis maanantain oltii jumbossa , mutta enhän mä taaskaan löytäny melkee mitää o:
mä ostin vaa purkkaa && lehen :D


sitte tänää tultii takas himaa iskält & eipä mitää kummempii oo tapahtunu.
tultii joskus kolmen junal & juna matkal kelasin niiku et koulu alkaa niiku 11.8  o: mut sitte toisaalt niiku mietin et  vähä ihanaa et koulu alkaa , ko pääse näkee kavereit & sillai (: , mutt sitte taas se on huono puoli et meijän ryhmänohjaaja on ihan hirvee , siis oikeesti :D: . Joo no  sitte himas menin koneelle & luin sitä lehtee minkä olin ostanu eilen (:
ja joo sitte oon nytte jennalla yötä (: ,
aletaa kattoo koht jtn. leffaa ja sillai (;


muute viimeset neljä yötä nukuttii trampalla :D ,
oli kivaa , mutt viime yön mä en tuntenu mun jalkoi
enää ko tuli nii kylmä o:

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi! ♥

    ♥:llä Tuulia :)

    http://lovinclothes-tuulia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kivan olonen blogi :-)


    http://elamaailmanennakkoluuloja.blogspot.fi/

    VastaaPoista